Często zadawane pytania

rozwiń

Czy rejestracja i korzystanie z serwisu jest bezpłatne?

Tak, zarówno rejestracja jak i korzystanie z serwisu jest całkowicie bezpłatne. Prowizja serwisu My Meeting Rooms jest pobierana dopiero od zrealizowanej transakcji.
rozwiń

Ile wynosi prowizja?

Prowizja serwisu My Meeting Rooms wynosi 10% i jest naliczana dopiero od zrealizowanej transakcji
rozwiń

Co jest wliczone w cenę?

Podana cena zawiera opłatę za wynajęcie miejsca/stolika/biurka. W razie potrzeby można zamówić opcje dodatkowe takie jak np. serwis kawowy czy catering, projektor, głośniki, flipchart. W podaną cenę jest już wliczona prowizja, więc Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.
rozwiń

Usługi dodatkowe

Oprócz wynajęcia biurka do pracy/stolika/ sali konferencyjnej czy szkoleniowej, każda zarejestrowana sala może zaoferować również usługi dodatkowe tj. np. serwis kawowy, catering, projektor, głośniki, laptop.
rozwiń

Jak znaleźć miejsce, w którym mogę zarezerwować biurko do pracy/stoik/salę?

W wyszukiwarce na stronie głównej należy wybrać miasto, datę i godzinę oraz wybraną lokalizację i liczbę osób uczestniczących w spotkaniu.
Serwis wskaże Ci lokale, spełniające Twoje oczekiwania i znajdujące się najbliżej wskazanej przez Ciebie lokalizacji.
Następnie należy się zarejestrować wskazując wybraną salę- formularz spływa do nas, po czym kontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów wynajmu sali/biurka.
rozwiń

Jak zamówić potrzebną salę?

Rezerwacja jest dziecinnie prosta:
a. Podaj lokalizację, w której chcesz, aby odbyło się spotkanie. Wpisz adres: wybierz miasto i nazwę ulicy.
b. Wybierz miejsce na spotkanie/do pracy: z wyświetlonej listy miejsc wybierz lokal, w którym chcesz, aby odbyło się Twoje spotkanie biznesowe.
c. Wybierz opcje dodatkowe: z pakietu usług wybierz te, które chciałbyś zamówić np. serwis kawowy, roll-up, flipchart.
d. Przejdź do płatności.
e. Potwierdzenie rezerwacji: Po dokonaniu płatności dostaniesz potwierdzenie przyjęcia rezerwacji. W tym momencie możesz być pewien, że Twoje zgłoszenie zostało przyjęte. Dodatkowo potwierdzenie zostanie wysłane również pocztą e-mail.
rozwiń

Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć rezerwację

Nie. Rejestracja to najprostszy sposób złożenia zapytania, ale możesz także skontaktować się z nami mailowo (kontakt@mymeetingrooms.pl) lub telefonicznie pod numerem, który widnieje na dole strony. Możesz to także zrobić korzystają z czatu dostępnego na stronie.
rozwiń

Czy mogę dokonać rezerwacji, jeżeli nie posiadam karty kredytowej?

Tak, do korzystania z naszego portalu nie jest potrzebna karta kredytowa. Rezerwacja jest dokonywana dzięki płatnościom Trejdoo i rachunkowi powierniczemu ESCROW, który gwarantuje bezpieczeństwo wszystkim stronom transakcji.
rozwiń

W jaki sposób mogę się dowiedzieć, czy moja rezerwacja jest potwierdzona?

Po dokonaniu płatności w systemie Trejdoo, użytkownik od razu dostaje potwierdzenie rezerwacji, jest też ona wysyłana na podany przy rejestracji adres e-mail.
rozwiń

Czy mogę anulować lub zmienić swoją rezerwację poprzez stronę My Meeting Rooms?

Warto dokonywać przemyślnych rezerwacji, ponieważ w systemie My Meeting Rooms nie można dokonywać ich zmiany.

- Anulacja do 24 godzin przed spotkaniem, anulacja jest bezpłatna.

- Jeżeli użytkownik dokona anulowania rezerwacji poniżej 24 godzin przed czasem w jakim miała ona zostać zrealizowana, otrzyma zwrot w wysokosci 50% ceny.

- Jeżeli użytkownik dokona rezerwacji w dniu spotkania i jeżeli w ciągu godziny od czasu jej zawarcia ją anuluje, otrzymuje zwrot całej ceny. Jeżeli rezerwacja jest odwołana z winy posiadającego salę, użytkownik dostaje 100% poniesionych kosztów.
rozwiń

W jaki sposób mogę sprawdzić, ile kosztuje wynajęcie sali/stolika/biurka do pracy?

Po wprowadzeniu do wyszukiwarki serwisu lokalizacji, pojawiają się dostępne sale wraz z cenami.
rozwiń

Czy serwis wymaga wpłacenia przedpłaty?

Serwis nie wymaga wpłacenia przedpłaty ponieważ całą kwotę uiszcza się od razu, po dokonaniu rezerwacji.
rozwiń

Czy Wasz system przyjmuje też rezerwacje dla dużej grupy osób?

Tak w naszym systemie można wynająć zarówno sale konferencyjne na kilkadziesiąt osób, jak i pojedyncze biurka do pracy. Każdy lokal określa samodzielnie maksymalną liczbę osób, dla jakiej przyjmuje rezerwacje.
rozwiń

Nie pamiętam hasła

Obok formularza logowania znajdziesz link “Zapomniałem hasła”. Kliknij na niego, następnie wpisz adres e-mail, który podałeś przy rejestracji, na Twoją skrzynkę wyślemy instrukcję odzyskiwania hasła.
rozwiń

Jak mogę usunąć konto założone na My Meeting Rooms?

Wyślij prośbę o usunięcie konta na adres: kontakt@mymeetingrooms.pl
rozwiń

Mam salę do wynajęcia. Jak założyć swój profil?

Obecność w My Meeting Rooms to możliwość zaprezentowania w sieci swojego lokalu oraz zdobycia nowych klientów. Korzystanie z serwisu jest bardzo proste – najpierw musisz stworzyć w naszym serwisie wizytówkę swojego miejsca – podać niezbędne dane, zakres dostępnych usług dodatkowych oraz wgrać zdjęcia. Po zakończonej rejestracji masz dostęp do rozbudowanego panelu administracyjnego, w którym możesz sprawdzać swoje rezerwacje i posiadane środki, generować faktury, zarządzać kalendarzem a także wysyłać wiadomości do swoich klientów. Aby dodatkowo wypromować swoją salę możesz skorzystać również z naszego pakietu marketingowego.
rozwiń

Jak mogę dodatkowo promować swoją salę?

Aby powiększyć swoje zyski możesz dodatkowo promować swój lokal. Oferujemy: mailing do baz B2B oraz B2C, display, promocja w serwisie, promocja w wyszukiwarce, działania w social media oraz artykuły sponsorowane. Jeśli jesteś zainteresowany napisz do nas na adres: kontakt@mymeetingrooms.pl
rozwiń

Czy wystawiacie fakturę za usługę?

Tak, po każdym odbytym spotkaniu, otrzymują Państwo od nas fakturę w wysokości 9% opłaconej przez klienta cenny oraz fakturę od Trejdoo w wysokości 1%.

Po każdym odbytym spotkaniu, właściciel miejsca jest zobowiązany do wystawienia faktury usługobiorcy w wysokości cenny netto usługi (cena za usługę, bez 10% prowizji MMR)