Wigilia firmowa – spory kłopot czy wyczekiwane spotkanie?

Zbliża się okres świąteczny, a wraz z nim wyczekiwane przez pracowników spotkanie wigilijne. Stało się ono bardzo ważnym i nieodłącznym elementem  firmowego życia. Jak je przygotować? Zapewne każdy organizator ma indywidualne, skuteczne patenty i własną wizję takiego wydarzenia. Czasem jednak warto skorzystać z pomocy fachowców, którzy doradzą, podpowiedzą, a nawet zorganizują wszystko od podstaw.

(Czytaj więcej: Organizacja eventu krok po kroku)

PRACOWNIK – TWÓJ GŁÓWNY ODBIORCA

 

Organizując Wigilię warto odpowiedzieć sobie na najważniejsze pytanie: dla kogo to robię? Być może pierwsze co przychodzi Ci na myśl to firma. Robię to dla swojej firmy. Oczywiście masz rację. Pamiętaj jednak, że firmę tworzą ludzie, którzy wpływają na jej rozwój, codziennie walczą o realizację celów, dbają o Twoje interesy. Takie spotkanie jest fajnym pretekstem do integracji zespołu, szczególnie jeśli firma jest mocno rozbudowana. Warto więc zadbać o to, żeby pracownik czuł się komfortowo. Do Ciebie należy decyzja czy zaprosisz swój team wraz z partnerami. Zbadaj potrzeby współpracowników i zrób tak, żeby było dobrze. Oczywiście są to dodatkowe koszty, więc mierz siły na zamiary :)

 

WIEM CZEGO CHCĘ, ALE NIE WIEM JAK SIĘ ZA TO ZABRAĆ

 

Jeżeli decydujemy się na samodzielne zorganizowanie Wigilii, musimy mieć przygotowany „scenariusz”. Biuro jest świetnym miejscem na takie spotkanie, jednak wymaga dobrze rozwiniętych umiejętności planowania, kontrolowania i ogromnej determinacji. Jeżeli nie mamy w firmie osób, które mogłyby nam to logistycznie rozplanować, czasem warto pomyśleć o nieco innym rozwiązaniu. Z pomocą przychodzą miejsca, które takie usługi zapewniają w swojej ofercie.

(Możesz też skorzystać z oferty Concierge'a, którzy pomoże Ci na każdym etapie organizacji imprezy firmowej)

W Warszawie takich miejsc jest naprawdę całkiem sporo. Jeśli szukacie klimatycznego miejsca w samym centrum Warszawy, możecie liczyć na wsparcie BOOM czyli Bardzo Oryginalnej Oferty Marketingowej :) Zorganizujecie tam wyjątkowe spotkanie ze wspaniałym widokiem na Warszawę. Właściwie zrobi to BOOM, Wy będziecie tylko cieszyć się efektem :)

 

 

Sala jest bardzo przestronna :)

 

Widok z okna zapiera dech w piersiach...

 

Możecie też zdecydować się na wykwintne miejsce Szampan i Truskawki. W tej przestrzeni stworzony zostanie dla Was ciepły nastrój, zapewnione będą pyszne świąteczne potrawy oraz wspaniałe dekoracje. W tym miejscu, spotkanie wigilijne na

 

 

Wnętrze jest bardzo ekskuzywne i zarazem klimatyczne :)

 

A może marzy Wam się miejsce poza Warszawą?  Możecie wybrać się do Villi Omni, która także może zorganizować spotkanie Waszej firmie. Piękne i niepowtarzalne miejsce, oddalone od zgiełku i hałasu. Kominek, drewniane ściany – bez wątpienia miejsce z klasą :)

 

 

Wyjątkowego kimatu, nie można temu miejscu odmówić :)

 

W Toruniu także możecie wybrać miejsce, które przygotuje dla Was wyjątkowy wieczór. Zadaniu na pewno sprosta Business Link Toruń, dla którego za każdym razem zadowolenie klienta jak wartością najwyższą :) Z myślą o zbliżającym się okresie świątecznym BL Toruń przygotował szczególną ofertę na wynajem sal pod spotkania wigilijne. Oprócz nowocześnie zaprojektowanych wnętrz oferuje także organizację cateringu oraz profesjonalną pomoc w obsłudze gości.

 

Kreatywności w tym miejscu na pewno nie brakuje :)

 

A co czeka na Was w Poznaniu? Oczywiście Biuro56, które w organizacji wyjątkowych spotkań jest mistrzem świata :) Jeśli potrzebujecie przyjaznej, klimatycznej przestrzeni, w Biuro 56 na pewno to otrzymacie. Oczywiście gwarantowany pyszny catering :)

 

Kolorowa, kreatywna salana pewno przypadnie do gustu nie tylko pracodawcy, ale także praownikom :)

 

Jak widzicie jest wiele miejsc, które z pełnym zaangażowaniem pomogą Wam przygotować niezapomnianą Wigilię dla pracowników. Pamiętajcie jednak, że najważniejsze wcale nie jest miejsce, lecz ludzie, z którymi zasiądziecie do stołu. Zadbajcie o dobrą atmosferę, a ten dzień może stać się bardzo wyjątkowy :)