Propozycja współpracy dla właścicieli sal konferencyjnych, szkoleniowych, przestrzeni coworkingowych oraz biur na wynajem

Nasz serwis stworzony jest z myślą o właścicielach lokali jak i klientach, którzy są zainteresowani wynajmem miejsc na potrzeby szkoleń, konferencji, spotkań biznesowych, warsztatów, konferencji prasowych czy pokazów produktów.

W ofercie posiadamy także przestrzenie przystosowane do różnego typu eventów np. wernisaży, sesji fotograficznych czy nawet koncertów.

 

(Zobacz także: Sale konferencyjne dla ponad 100 osób)

 

Platforma MyMeetingRooms.pl to także niepowtarzalne przestrzenie coworkingowe oraz wirtualne biura.

Obecnie, w swojej ofercie posiadamy już ponad 500 sal, znajdujących się na terenie całej Polski.

(Zobacz także: Coworking SoBusy w Warszawie)

 

MyMeetingRooms jest serwisem, oferującym Klientowi kompleksową obsługę. Jest to możliwe za sprawą Concierga, który towarzyszy Klientowi na każdym etapie rezerwacji. Oprócz odbioru zapytania, doprecyzowania potrzeb, wyszukania odpowiedniego miejsca i sprawdzenia dostępności, zawsze czuwa nad przebiegiem spotkania, kontroluje płatności, a także negocjuje ceny w imieniu Klienta. Concierge w MyMeetingRooms wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klienta.

W celu zapoznania się z naszą ofertą, zachęcam do obejrzenia naszej platformy, dostępnej pod linkiem: www.MyMeetingRooms.pl Informacje na temat MyMeetingRooms, znajdziecie Państwo także na naszym profilu na facebooku: www.facebook.com/MyMeetingRooms oraz na www.twitter.com/MyMeetingRooms

 

Naszym partnerom oferujemy Profile Bezpłatne - i w tym przypadku pobieramy 10-20% od transakcji, która będzie zrealizowana za naszym pośrednictwem, czyli w sytuacji, kiedy przyprowadzimy do Państwa klienta zdecydowanego na rezerwację. Procent od transakcji zależni jest od jej wielkości, oraz rozbudowane profile płatne z abonamentem. Drugą opcją jest Profil Premium, czyli rozbudowana wizytówka w serwisie MyMeetingRooms, pozwalająca na odpowiednią ekspozycje Państwa obiektu w serwisie. Zawiera ona: 1. Pełne dane kontaktowe do Państwa, 2.Google Maps, 3.Street view, 4.Formularz call back z którego leady spływają bezpośrednio do Państwa na wskazany adres. Wysokość abonamentu jest zależna od liczby sali w serwisie.

Może na początek zaproponowalibyśmy Państwu skorzystanie z oferty profilu bezpłatnego, po to by móc się poznać i zobaczyć jak współpraca będzie się układała.

Początek współpracy to po prostu założenie przez Państwa profilu przestrzeni na platformie www.MyMeetingRooms.pl – wystarczy się zarejestrować i już mają Państwo możliwość dodania informacji i zdjęć przestrzeni oraz poszczególnych sali. Po zakończeniu tego etapu automatycznie profil widoczny jest w naszej wyszukiwarce.

Rejestracja na MyMeetingRooms.pl nic nie kosztuje, a współpraca ta jest na pewno korzystna dla obu stron. Państwo mają możliwość zyskania większej liczby klientów, natomiast my zyskamy w swojej ofercie kolejną interesującą salę.

Zachęcamy do dołączenia Państwa przestrzeni do platformy MyMeetingRooms.pl

 

W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji.

kontakt@mymeetingrooms.pl

Zespół MyMeetingRooms.pl