Krok po kroku

Pomysł
Niemal każdy, robiąc pierwsze kroki jako przedsiębiorca - zakładając swoją własną firmę, prowadził ją w domu (tzw. homeoffice). 
Na początku to wystarcza, ale w miarę rozwoju pojawia się coraz większa potrzeba spotkania się z zespołem, klientem lub inwestorem w nieco innej przestrzeni niż ta domowa. Spotykamy się w kawiarniach, restauracjach... Jednak spotkania tego typu potrzebują nieco więcej niż skrawek stołu i wolne krzesło. Spotkania biznesowe wymagają dyskrecji, odpowiedniego sprzętu jak flipchart czy rzutnik, ale przede wszystkim spokoju. Jak możemy skupić się na tym co chcemy powiedzieć, dobrze się zaprezentować czy przedyskutować pomysł w miejscu, gdzie każda z przebywających tam osób prowadzi swoją własną rozmowę? 
Sam pomysł jest z życia wzięty. MyMeetingRooms powstał z codziennej potrzeby prowadzenia spotkań biznesowych, konferencji, warsztatów, szkoleń. Gdy prowadziliśmy nasz pierwszy własny biznes, agencje interaktywną, brakowało nam agregatora, miejsca w sieci, gdzie moglibyśmy szybko znaleźć odpowiednie miejsce na spotkanie. 

Trzeba poznać rynek
 Zaczęliśmy drążyć temat, analizować. Zrobiliśmy także badanie na grupie firm z sektora MŚP.
 Czego się dowiedzieliśmy?

Blisko 50% badanych firm ma biuro w domu właściciela
Ponad 50% badanych firm nie posiada pokoju spotkań
Połowa badanych firm musi organizować spotkania „na mieście”
Przeciętna firma organizuje spotkania „na mieście” kilka razy w roku. 
Zdecydowana większość spotkań ma mniej niż 10 uczestników


Dodatkowo w badaniu wzięły udział także firmy, które posiadają sale spotkań. Odbiór pomysłu na tego rodzaju usługę był bardzo pozytywny.

Obecnie powstaje bardzo wiele ciekawych miejsc, większość posiada sale lub przestrzenie w których można odbyć spotkanie biznesowe, warsztaty czy szkolenie. Lokalizacje te stosunkowo trudno jest znaleźć w internecie. Oczywiście można się przeklikiwać przez dziesiątki linków w Google, ale dlaczego tego procesu nie usprawnić? Na przykład nasz partner firma BOOM. Jest to agencja eventowa, ale dysponuje pięknymi salami spotkań. Wynajem sal nie jest ich podstawowym źródłem dochodu, ale dzięki profilowi w MyMeetingRooms mogą zaprezentować swoje sale oraz zwiększyć dochód z wynajmu.

Zauważyliśmy także, że nie wszystkie sale mają odpowiednio przygotowaną strone internetową z jasną i przejrzystą ofertą. Wszystkie te czynniki skłoniły nas do stworzenia MyMeetingRooms.

Czym jest MyMeetingRooms?
MyMeetingRooms to internetowa platforma do rezerwacji miejsc na spotkania biznesowe, konferencje, warsztaty, szkolenia oraz tzw. biurka do pracy. Osoby i firmy poszukujące odpowiedniej lokalizacji na spotkanie mogą za pośrednictwem platformy znaleźć i zarezerwować odpowiedni lokal bez wychodzenia z domu, o każdej porze dnia i nocy. Wystarczy wybrać salę i czas spotkania (ewentualnie elementy dodatkowe, np. projektor, głośniki, czy też katering). Po odbytym spotkaniu można ocenić wybrane miejsce i wyrazić swoją opinię na jego temat.
Chcemy także pójść krok dalej i udostępnić możliwość automatycznej rezerwacji sal poprzez nasz serwis. Idziemy zgodnie z trendami zachodnimi, chodzi nam o to, aby jak najbardziej skrócić i usprawnić proces rezerwacji oraz by istniała możliwość zamawiania sali 24h/7, dokładnie tak jak to się dzieje w przypadku bookowania pokoi w hotelach. 
Od początku działania projektu, okazywało się, że istnieje grupa klientów, która nie chce tracić czasu na szukanie sali w naszym serwisie. Są to klienci którzy potrzebują dedykowanej oferty. Tak powstała usługa concierge'a, który odpowie na każde zapytanie klientów i do tego przygotuje propozycję kilku sal, tak by klient mógł dokonać wyboru.
Jeśli chcecie zlecić nam to zadanie - wystarczy skorzystać z chatu na stronie głównej (po kilku sekundach wyskakuje okienko chatu w prawym dolnym rogu) lub wypełnić formularz na poniższym landingpage'u:
kampania.mymeetingrooms.pl/

Mamy nadzieję, że nasz serwis spełni Wasze oczekiwania ;)